Kundeservice

I Baax Bolig ønsker vi at kundene skal være fornøyde med sine boliger.
Kontakt oss for spørsmål om bruk og vedlikehold eller reklamasjoner.

Forvaltning, drift og vedlikehold av din bolig

I FDV-permen (Forvaltning, drift og vedlikehold) som du fikk utlevert på overtakelsesdagen, finner du mye informasjon om hvordan boligen og produktene skal brukes, vedlikeholdes og etterbehandles. Det viktigste løpende vedlikeholdet du som boligeier må utføre, kan du lese om i FDV-permens huskeliste.

Reklamere på forhold ved din bolig?

Reklamasjoner etter boligkjøp er regulert i Bustadoppføringslova. Denne loven beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og boligselger skal gå fram ved reklamasjonssaker.

Hvis det er forhold ved din nye bolig som du ønsker å reklamere på, må dette gjøres skriftlig via eget skjema nedenfor. Vær oppmerksom på at forhold som skyldes feil bruk eller manglende vedlikehold og etterbehandling, ikke er reklamasjonsberettiget. Det er også viktig at du som huseier varsler oss umiddelbart om noe er galt, slik at det ikke oppstår følgeskader eller lignende.

Når du fyller ut skjemaet under, setter vi pris på at du fyller ut etter beste evne samt vedlegger bilder av det du henviser til.

FOR ANDRE SPØRSMÅL KONTAKT OSS PÅ
post@baax.no

Reklamasjon

Takk for din henvendelse. Vi tar kontakt snarest!
Uups! Noe gikk galt.